1. Ile kosztuje założenie i prowadzenie konta użytkownika?

Założenie konta użytkownika i jego prowadzenie na Recruitment Point jest bezpłatne.

 

2. Ile kont użytkownika może mieć jedna firma?

Zgodnie z regulaminem strony jedna firma może mieć tylko jedno konto użytkownika, a sam użytkownik jest identyfikowany po NIP.

Jeżeli w organizacji funkcjonują różne firmy, niezależne oddziały lub jednostki z indywidualnymi NIP, to każda taka firma może mieć swoje osobne konto na Recruitment Point. Na przykład firmy działające w ramach danej grupy kapitałowej.

 

3. Czy moja firma może mieć kilka haseł dostępu do konta, żeby różni pracownicy w firmie mogli zamieszczać ogłoszenia?

Każdy użytkownik ma jedno hasło dostępu i jeżeli chce, żeby jego konto na Recruitment Point było obsługiwane przez więcej niż jedną osobę, może udostępnić dane identyfikacyjne konta, czyli login i hasło wybranym przez siebie osobom.

 

4. Jeżeli skorzystam z darmowych ogłoszeń, to czy muszę kupić następne i jestem związany jakąś umową?

Korzystanie z portalu i zamieszczanie przez użytkownika ogłoszeń na www.pointr.pl, zarówno darmowych, jak i płatnych jest całkowicie dobrowolne i nie powoduje konieczności zawierania jakichkolwiek umów, ani nie wymusza na użytkowniku kupowania i zamieszczania kolejnych ogłoszeń.

 

5. Ile ogłoszeń powinienem zamieścić, jeżeli szukam pracownika na to samo stanowisko, ale w kilku miastach, albo województwach?

Na Recruitment Point funkcjonuje zasada jedno miasto = jedno ogłoszenie. W trakcie wpisywania treści ogłoszenia użytkownik może wprowadzić nazwy kilku miast, ale system opublikuje ogłoszenie, tylko z nazwą miasta, które jest wpisane jako pierwsze.

To sama zasada dotyczy województwa, przy czym dodając ogłoszenie nie da się wybrać i zaznaczyć kilku z nich.

 

6. Czy mogę zamieszczać ogłoszenia w obcym języku?

Tak, publikacja ogłoszeń w języku obcym jest możliwa, ale niektóre pola ogłoszenia, jak na przykład branża, czy wynagrodzenie zostaną opublikowane w jęz. polskim.

 

7. Czy podanie nazwy mojej firmy w ogłoszeniu jest obowiązkowe?

Użytkownik może zamieszczać ogłoszenia anonimowo, czyli bez podawania nazwy swojej firmy. W celu identyfikacji ogłoszeniodawcy podanie nazwy firmy jest obowiązkowe jedynie przy zakładaniu konta użytkownika.

Nazwa firmy użytkownika dodającego ogłoszenie nie jest publikowana automatycznie.

 

8. Czy muszę zamieszczać logo swojej firmy?

Użytkownik może zamieszczać ogłoszenia bez konieczności dodawania logo. Tak przygotowane ogłoszenie zostanie opublikowane na liście ogłoszeń z logotypem Recruitment Point.

 

9. Czy mogę zamieścić zdjęcie zamiast logo firmy?

Dla zachowania spójności informacji prezentowanych na Recruitment Point użytkownik może zamieszczać jedynie logotyp swojej firmy lub organizacji, którą reprezentuje. Publikacja zdjęć jest niedozwolona.

Dostępne formaty plików do zamieszczenia logotypu to: pdf, jpg, png

 

10. Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę po zakupie pakietu ogłoszeń lub pojedynczego ogłoszenia?

Po zaksięgowaniu środków za zakup wybranego ogłoszenia lub pakietu ogłoszeń, w terminie do 7 dni zostanie wystawiona faktura i przesłana do użytkownika drogą elektroniczną na adres e-mail, wskazany na koncie użytkownika, jako adres do korespondencji.

 

11. Czy mogę otrzymywać faktury zbiorcze, zamiast pojedynczych?

Tak, ale użytkownik musi taką dyspozycję zgłosić wcześniej, przesyłając stosowną informację do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@pointr.pl

 

12. Czy mogę indywidualnie wyróżnić ogłoszenie?

Każde ogłoszenie zamieszczone na Recruitment Point może mieć 1 z 3 statusów – podstawowe, promowane lub super oferta, które można wybrać dodając ogłoszenie. Inne wyróżnienia nie są dostępne. 

Jeżeli użytkownik, po opublikowaniu ogłoszenia, będzie chciał zmienić status ogłoszenia na przykład z podstawowego na super ofertę, to powinien się skontaktować Biurem Obsługi Klienta i przesłać taką dyspozycję na adres e-mail: bok@pointr.pl

Po zapoznaniu się ze sprawą użytkownik otrzyma zwrotnie przygotowaną ofertę.

 

13. W jaki sposób mogę odświeżyć zamieszczone ogłoszenie, żeby znalazło się na czele listy ogłoszeń?

Każde ogłoszenie zamieszczone na Recruitment Point może mieć 1 z 3 statusów:

  • podstawowe – nie jest odświeżane
  • promowane – jest odświeżane automatycznie co 10 dni
  • super oferta – jest odświeżane co 7 dni.

Jeżeli użytkownik, po opublikowaniu ogłoszenia, będzie chciał indywidualnie odświeżyć swoje ogłoszenie, to powinien się skontaktować Biurem Obsługi Klienta i przesłać taką dyspozycję na adres e-mail: bok@pointr.pl

Po zapoznaniu się ze sprawą użytkownik otrzyma zwrotnie przygotowaną ofertę.

 

14. Czy po opublikowaniu ogłoszenia mogę jeszcze coś w nim poprawić?

Po opublikowaniu ogłoszenia użytkownik nie ma dostępu do jego edycji, a wszelkie zmiany lub poprawki, które chce wprowadzić powinien zgłosić do Biura Obsługi Klienta i przesłać taką dyspozycję na adres e-mail: bok@pointr.pl

Po zapoznaniu się ze sprawą użytkownik otrzyma odpowiedź dotyczącą wprowadzonych poprawek lub uzasadnienie o odmowie ich wprowadzenia, jeżeli nie będą one możliwe lub sprzeczne z regulaminem portalu.

 

15. Czy mogę zlecić zamieszczenie ogłoszenia przez telefon?

Przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo obsługi ogłoszeń i ochronę prywatności użytkowników portalu, nie ma możliwości, żeby telefonicznie składać dyspozycje zamieszczenia ogłoszenia w imieniu i na konto użytkownika.

 

16. Czy mogę zamówić ogłoszenie i za nie zapłacić na podstawie faktury pro-forma, a nie kupować go on-line?

Tak, jest taka możliwość. Użytkownik powinien przesłać taką dyspozycję do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@pointr.pl

Po zapoznaniu się ze sprawą użytkownik otrzyma odpowiedź i fakturę pro-forma.

 

17. W jaki sposób będę otrzymywać CV kandydatów?

O sposobie otrzymywania aplikacji kandydatów użytkownik decyduje w trakcie dodawania ogłoszenia na portalu.

Jeżeli zostanie wybrana opcja E-mailem na adres to kandydaci klikając na przycisk Aplikuję będą wypełniać przygotowany formularz zgłoszeniowy i podawać dane jak niżej:

  • imię i nazwisko
  • rok urodzenia
  • miejsce zamieszkania
  • gotowość do przeprowadzki lub dłuższych dojazdów 
  • oczekiwania finansowe
  • telefon
  • adres e-mail

i załączać swoje CV

Tak przygotowane powiadomienie trafi na wskazany przez użytkownika adres e-mail.

Jeżeli zostanie wybrana opcja Link do składania aplikacji to kandydaci klikając na przycisk Aplikuję będą przekierowywani na wskazaną przez użytkownika stronę do aplikowania.

 

18. Jeżeli zlecę zamieszczenie mojego ogłoszenia również na innych portalach lub w mediach społecznościowych, to w jaki sposób będę otrzymywać CV kandydatów?

Przy zamieszczaniu ogłoszenia na innych portalach lub w mediach społecznościowych i tam, gdzie jest to możliwe, kandydatom będzie wskazywany ten sam sposób aplikowania o pracę, jaki użytkownik wyznaczył w swoim ogłoszeniu na Recruitment Point.

Jeżeli z różnych względów, uruchomienie takiej funkcjonalności nie będzie możliwe lub jeżeli kandydat odpowie na ogłoszenie wprost i prześle swoje CV do Recruitment Point, na przykład jako zgłoszenie na Facebook’u, albo jako wiadomość e-mail, to wszystkie uzyskane w ten sposób CV zostaną przesłane do użytkownika na adres e-mail, który został wskazany jako adres e-mail obsługujący rekrutacje na koncie użytkownika. 

 

Powrót